Digitālais mārketings

Digitālais mārketings ir tirgzinības forma, kas koncentrējas uz mārketinga aktivitātēm digitālajā vidē, ar to saprotot vairākas galveno aktivitāšu platformas – e-pasta mārketingu, interneta pārlūku mārketingu, sociālo tīklu mārketingu, mobilo (viedtālruņu) mārketingu. Katrā no šīm platformām tiek izmantoti dažādi mērķa tirgus sasniegšanas kanāli un tehniskie risinājumi, bet, ņemot vērā digitālo tehnoloģiju savstarpējo saistību, laba digitālā mārketinga kampaņa parasti notiek visās platformās. {avots}

Digitālais mārketings ir kļuvis par būtisku uzņēmuma komunikācijas sastāvdaļu, veicot komunikāciju ar patērētāju caur sociālajiem tīkliem, uzņēmums kļūst tuvāks un atpazīstamāks patērētājam. Taču, lai tas viss notiktu veiksmīgi un lielajā okeānā spētu nomakšķerēt savus klientus ir jāpārzin stratēģija un jāveido digitālā mārketinga kopums, lai zivs no āķa nenospruktu.

Digitālā mārketinga iespējas:

  • Piesaistīt jaunus klientu uzņēmumam
  • Veicināt zīmola / produkta atpazīstamību
  • Samazināt maksu par klienta piesaisti (CPA)
  • Palielināt pārdošanas apjomus

Project Info

  • Categories:Digitālais mārketings, Grafiskais dizains, Zīmolvedība
  • Tags:Digitālais mārketings, Dizains, Sociālie tīkli
  • Share: